sobota, 1 stycznia 2011

Przeniesiona tłumaczy o co chodzi

Ponad trzy lata pisywałam w salonie24.pl
O demokracji, o polskiej polityce ale takze o tym jak działa - i jak chce działać - społeczność salonu24.pl
Ktos nawet przypiął mi łatkę "szefowej związku zawodowego blogów salonu".
Wprowadzili tam jednak zwykła, jak w peerelu, cenzurę.
Mój blog w salonie24.pl jest nawet czesciowo widoczny  ale ja nie mam prawa sie na nim zalogować.

Kiedy więc postanowiłam, że zgłoszę blog do konkursu Blog Roku 2010 znalazłam się w zabawnej sytuacji: nie moge na wlasnym blogu zawiesić baneru tego konkursu, a to jest warunek uczestnictwa.

Poprosiłam administracje salonu24.pl, żeby mi pozwoliła ten baner zawiesić. Ale rzeczona administracja sie zaparła. Wiec sie przeniosłam.

W kolejnych notkach umieszczę teksty z roku 2010 - miesiącami.
Anna Mieszczanek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz